অসম আদিত্য - দেশ-জাতিৰ অতন্দ্ৰ প্ৰহৰী
শেহতীয়া খবৰ
পাকিস্তানৰ বিখ্যাত আনাৰকলি বজাৰ অঞ্চলত বোমা বিস্ফোৰণ-পদ্মশ্ৰী উদ্ধাৱ কুমাৰ ভৰালীৰ আত্মসমৰ্পণ-গণৰাজ্য দিৱস সমাগত, খাদী বৰ্ডৰ একাংশ কৰ্মচাৰী ব্যস্ত হৈ পৰিছে ৰাষ্ট্ৰীয় পতাকা সাজি উলিওৱাত-অসম চৰকাৰে কোভিড আক্ৰান্তৰ বাবে সংশোধিত গাইড লাইন জাৰি কৰিছে-অসম চৰকাৰে কোভিড আক্ৰান্তৰ বাবে সংশোধিত গাইড লাইন জাৰি কৰিছে-চীনে কৃত্ৰিম সূৰ্যৰ পিছত এতিয়া নকল চন্দ্ৰ (Artificial Moon) নিৰ্মাণ কৰিছে-বুজন সংখ্যক লোকক এতিয়া বিচাৰি ভেকচিন দিয়াটো হৈ পৰিছে স্বাস্থ্য বিভাগৰ কাৰণে ডাঙৰ প্ৰত্যাহ্বান-বুজন সংখ্যক লোকক এতিয়া বিচাৰি ভেকচিন দিয়াটো হৈ পৰিছে স্বাস্থ্য বিভাগৰ কাৰণে ডাঙৰ প্ৰত্যাহ্বান-দেশত কোৰোণাত আক্ৰান্তৰ সংখ্যা দিনক দিনে বৃদ্ধি পাইছে-নামনিৰ ৰে’ল যোগাযোগৰ ক্ষেত্ৰত আজি এক ঐতিহাসিক দিন

দুটি Katyusha রকেট বাগদাদের (Baghdad) সুরক্ষিত গ্রিন জোনে আঘাত করেছে

দুটি Katyusha রকেট বাগদাদের (Baghdad) সুরক্ষিত গ্রিন জোনে আঘাত করেছে। ইরাকের (Iraq) রাষ্ট্রীয় সংবাদ সংস্থা রবিবার নিরাপত্তা বাহিনীকে উদ্ধৃত করে এই কথা জানিয়েছে।

একটি রকেট সি-র‌্যাম (C-RAM) প্রতিরক্ষা ব্যবস্থার সাহায্যে বাতাসেই ধ্বংস করা হয় এবং অন্যটি এই গ্রিন জোনের উৎসব প্রাঙ্গণের কাছে বিস্ফোরণ হয়। এই বিস্ফোরণে দুটি গাড়ি ক্ষতিগ্রস্থ হয়েছে। তাৎক্ষণিকভাবে হতাহতের কোনও খবর পাওয়া যায়নি।

নিরাপত্তা বাহিনী এই রকেট উৎক্ষেপণের স্থান সনাক্ত করার  জন্য তদন্ত শুরু করেছে বলে জানা গেছে।

এই গ্রীন জোনেই মার্কিন দূতাবাস (U.S. embassy) এবং সরকারী ভবন সহ মূলত বিদেশী দূতাবাসগুলি রয়েছে। এই অঞ্চল নিয়মিতভাবে বিভিন্ন রকেটের লক্ষ্যবস্তু হয়। মার্কিন এবং ইরাকি আধিকারিকদের মতে যে গোষ্ঠীগুলি এই রকেট উৎক্ষেপণ করে তারা মূলত ইরানের (Iran) মদতপুষ্ট।

Leave A Reply

Your email address will not be published.