অসম আদিত্য - দেশ-জাতিৰ অতন্দ্ৰ প্ৰহৰী
শেহতীয়া খবৰ
পাকিস্তানৰ বিখ্যাত আনাৰকলি বজাৰ অঞ্চলত বোমা বিস্ফোৰণ-পদ্মশ্ৰী উদ্ধাৱ কুমাৰ ভৰালীৰ আত্মসমৰ্পণ-গণৰাজ্য দিৱস সমাগত, খাদী বৰ্ডৰ একাংশ কৰ্মচাৰী ব্যস্ত হৈ পৰিছে ৰাষ্ট্ৰীয় পতাকা সাজি উলিওৱাত-অসম চৰকাৰে কোভিড আক্ৰান্তৰ বাবে সংশোধিত গাইড লাইন জাৰি কৰিছে-অসম চৰকাৰে কোভিড আক্ৰান্তৰ বাবে সংশোধিত গাইড লাইন জাৰি কৰিছে-চীনে কৃত্ৰিম সূৰ্যৰ পিছত এতিয়া নকল চন্দ্ৰ (Artificial Moon) নিৰ্মাণ কৰিছে-বুজন সংখ্যক লোকক এতিয়া বিচাৰি ভেকচিন দিয়াটো হৈ পৰিছে স্বাস্থ্য বিভাগৰ কাৰণে ডাঙৰ প্ৰত্যাহ্বান-বুজন সংখ্যক লোকক এতিয়া বিচাৰি ভেকচিন দিয়াটো হৈ পৰিছে স্বাস্থ্য বিভাগৰ কাৰণে ডাঙৰ প্ৰত্যাহ্বান-দেশত কোৰোণাত আক্ৰান্তৰ সংখ্যা দিনক দিনে বৃদ্ধি পাইছে-নামনিৰ ৰে’ল যোগাযোগৰ ক্ষেত্ৰত আজি এক ঐতিহাসিক দিন

এবারও সেনার সঙ্গে দীপাবলির (Diwali 2021) আনন্দ ভাগ করে নিলেন নরেন্দ্র মোদী (Prime Minister Narendra Modi)

0

এবারও সেনার সঙ্গে দীপাবলির (Diwali 2021) আনন্দ ভাগ করে নিলেন নরেন্দ্র মোদী (Prime Minister Narendra Modi)। নিয়ন্ত্রণ রেখার (Line of Control) খুব কাছে নওশেরা সেক্টরে (Nowshera Sector) সেনা কর্মীদের সঙ্গে দিনটা কাটালেন প্রধানমন্ত্রী। সেনাদের উদ্দেশ্যে নরেন্দ্র মোদী (Prime Minister Narendra Modi) বলেন, “আমি এখানে প্রধানমন্ত্রী হিসেবে আসিনি। আমি আপনাদের পরিবারের একজন। আমি শত শত কোটি ভারতীয়র আশীর্বাদ সঙ্গে এনেছি।”

এই নিয়ে দ্বিতীয়বারের জন্য নওশেরা সেক্টরে (Nowshera Sector) সেনা কর্মীদের সঙ্গে বিশেষ দিনটি কাটালেন প্রধানমন্ত্রী। বুধবারই ওই এলাকায় গিয়ে জওয়ানদের সঙ্গে দেখা করে এসেছেন সেনাপ্রধান জেনারেল এমএম নারাভানে ( Army Chief General MM Naravane)। গত তিন সপ্তাহে সীমান্তবর্তী পুঞ্চ এবং রাজৌরি সেক্টরে শহিদ হয়েছেন ১১ জন জওয়ান। বৃহস্পতিবার শহিদদের শ্রদ্ধা জানান প্রধানমন্ত্রী। প্রধানমন্ত্রী বলেন, “আমাদের জওয়ানরাই হলেন ভারত মায়ের সুরক্ষা কবচ। আপনাদের জন্যই আমরা রাত্রে শান্তিতে ঘুমতে পারি।” সার্জিক্যাল স্ট্রাইকের (Surgical Strike) সময় নওশেরা সেক্টরে (Nowshera Sector) যে গুরুত্বপূর্ণ ভূমিকা পালন করেছিল, এদিন তারও প্রশংসা করেন নরেন্দ্র মোদী (Prime Minister Narendra Modi)। ২০১৯-এ রাজৌরি সেক্টরে সেনা কর্মীদের সঙ্গে দীপাবলির আনন্দ ভাগ করে নেন প্রধানমন্ত্রী। এবার তিনি নওশেরা সেক্টরে (Nowshera Sector) দিনটা কাটালেন। 

Leave A Reply

Your email address will not be published.