অসম আদিত্য - দেশ-জাতিৰ অতন্দ্ৰ প্ৰহৰী
শেহতীয়া খবৰ
টোকিও অলিম্পিক্সে নীরজ চোপড়ার কোচের পারফরম্যান্সে খুশি নয় অ্যাথলেটিক্স ফেডারেশন অফ ইন্ডিয়া (এএফআই)-ৰাজ্যত প্ৰদান কৰা হ’ল ২ কোটি ভেকচিনৰ ড’জ-ৰাজ্যত প্ৰদান কৰা হ’ল ২ কোটি ভেকচিনৰ ড’জ-মাজুলীৰ ভেকেলী চাপৰিত উদ্ধাৰএটা মৃতদেহ, মৃতদেহটো ডাঃ বিক্ৰমজিৎ বৰুৱাৰ বুলি সন্দেহ কৰা হৈছে-অসম সাহিত্য সভাৰ প্ৰাক্তন সভাপতি তথা বিশিষ্ট সাহিত্যিক ড০ লীলা গগৈৰ সহধৰ্মিনী চন্দ্ৰপ্ৰভা গগৈৰ দেহাৱসান-মেঘালয় (Meghalaya)ৰ কংথং গাওঁখনক শ্ৰেষ্ঠ পৰ্যটন গাঁও শ্ৰেণীত মনোনীত কৰা হৈছে-टोक्यो पैरालंपिक में कमाल दिखाने वाले खिलाड़ियों की प्रधानमंत्री नरेंद्र मोदी से मुलाकात-নিমাতীঘাটৰ পৰা ব্ৰহ্মপুত্ৰৰ বুকুৰে মাজুলী (Majuli)লৈ প্ৰথমবাৰৰ বাবে চলিল অত্যাধুনিক ৰো-পেক্স (Ro-Pax)জাহাজ-ট্ৰেক্ট্ৰৰ (Tractor) বিতৰণত বাধা মুখ্যমন্ত্ৰীৰ-NIRF-এ প্ৰকাশ কৰিলে দেশৰ সৰ্বশ্ৰেষ্ঠ শিক্ষানুষ্ঠানৰ তালিকা

অসমে শারদীয় দুর্গা পূজা উৎসব পালিত হবে

0

সমস্ত কোভিড-১৯ প্রোটোকল অনুসরণ করে অসমে শারদীয় দুর্গা পূজা উৎসব পালিত হবে। বুধবার অসমের মুখ্যমন্ত্রী ডঃ হিমন্ত বিশ্ব শর্মা বলেছিলেন যে রাজ্যে দুর্গা পূজা অবশ্যই পালিত হবে তবে সমস্ত কোভিড প্রোটোকল সাবধানে অনুসরণ করা হবে।

দুর্গা পূজা উদযাপন নিয়ে কমিটি, জনগণ এবং প্রতিমা নির্মাতাদের মধ্যে প্রচুর অনিশ্চয়তা ছিল। তবে মুখ্যমন্ত্রীর ঘোষণার পরে সবাই কিছুটা সহানুভূতিশীল হয়েছে কারণ পূজা মৃত শিল্পী থেকে ব্যবসায়ী পর্যন্ত প্রত্যেকের অর্থ উপার্জন করবে বলে আশা করা হচ্ছে। Covid এর মাঝে এই নিয়ে দ্বিতীয়বার সারা দেশে দুর্গা পূজার আয়োজন করা হল। এই বছর দুর্গা পূজা ১১ অক্টোবর, ২০২১ (ষষ্ঠী) থেকে শুরু হবে এবং ১৫ অক্টোবর, ২০২১ তারিখে শেষ হবে।

Leave A Reply

Your email address will not be published.